Saturday, December 19, 2015

Special Needs Dobermans wants to Make Santa Pay!

That's right, via generous benefactor, Special Needs Dobermans is again running their Make Santa Pay! fundraiser.

Donations are being matched, dollar for dollar, from December 15 to December 31.

As always, there are a number of General Funds cases who really benefit from any funds that SND can receive, in addition to the Senior Doberman Project and the Seniors Medical Fund. So let's get that info out there and help these Dobermans have a healthy and happy holiday and year to come!

9 comments:

  1. Hi Jen,

    I know I am a few days late posting to this (since Christmas has come and gone), but I wanted to thank you for promoting this great cause. I own 3 dobermans and always give to this wonderful organization.

    I found your blog through Google. You have earned yourself a long-term reader!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks for stopping by! Hopefully I'll get back into the swing of things here soon, so there wil be actual new content (and Elka pictures!)

      Delete
  2. I love that you are as devoted to this breed as we are to collies! Hope 2016 has good things in store for you!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. Hi. I know this might be off-topic but we really seek help for this dog. Head over http://youcaring.com/helpheraheal please!

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. اگر با دادگستری سر و کار داشته باشید قطعا از پیچیدگی قوانین تصرف عدوانی و خلع ید و دردسر های آن ها شنیده اید.البته لازم به نگرانی نیست مستر دادیار پشتیبان شماست. افراد سود جو همیشه در کمین بهترین فرصت برای بدست آوردن اموال و دارایی هایی هستند که می توانند با کمترین دردسر و بدون زحمت صاحب آن شوند. حتی اگر متعلق به شخص دیگری باشد.

    همین امر اشخاص و صاحبان مال را به دردسر می اندازد. چرا که اگر متصرف نسبت به قوانین هم آگاهی خوب و دقیقی داشته باشد، قطعا راه و نقطه نفوذی را در قوانین دیده است که دست به همچین کاری زده است. البته این افراد سود جو بیشتر از آن که دست به اموال و دارایی های اشخاص بزنند، نسبت به اموال و اراضی ملی دست درازی می کنند. مثل زمین خواری هایی که امروزه شاهد آن ها هستیم.
    تصرف عدوانی چیست

    مفهوم و معنای تصرف عدوانی چیست؟ تصرف عدوانی به معنای دخل و تصرف اموال منقول و یا غیر منقولی که در استیلاء (تصرف، تعلق، مالک) شخص دیگری قرار دارد. در این مواقع شخص مالک حقیقی باید، اعلام دعوی کند و از هر مدرک و سندی که دال بر مالکیت اوست استفاده کند تا دادگاه رای را به نفع او صادر کند.

    تصرف در قوانین ما تعریف نشده و قانون مدنی تشخیص آن را بر عهده عرف نهاده است. این مطلب با توجه به سابقه قانون مدنی در باب تصرف روشن می شود. فقهای امامیه که قانون مذکور از عقاید ایشان الهام گرفته است، تصرف را استیلای عرفی دانستند.
    تصرف عدوانی چیست

    تصرف چیست

    مرحوم سید محمد کاظم طباطبایی یزدی، ید (یا همان تصرف) را سلطه عرفی و استیلای بر شئ می‌داند که برحسب موارد به طرزی که بتوان گفت متصرف آن را تحت اختیار و تصرف دارد، صور گوناگون به خود می گیرد. به طور مثال کشت غرس در زمین و آبیاری زراعت و احداث بنا در آن از مصادیق تصرف زمین است.

    به طوری که ملاحظه می‌گردد عامل عرف در تعریفی که این فقیه بزرگ ارائه نموده نقش عمده ای داشته است. با توجه به همین سابقه است که اساتید حقوق تصرف را اینگونه تعریف می نمایند: تصرف عبارت است از تسلط و اقتداری عرفی که انسان در مقام اعمال حق خود بر مالی دارد. این اقتدار بر حذف موارد جلوه های خارجی گوناگون دارد. ولی در هر حال باید چنان باشد که متصرف را به عنوان صاحب حق و مالک بر مالی مستولی بداند.
    انواع تصرف عدوانی

    طبق قانون تصرف عدوانی به دو نوع تقسیم می گردد. تصرف عدوانی کیفری و تصرف عدوانی حقوقی. هر کدام از آن ها دارای شرایط خاصی هستند و بعضا اگر تحت عنوان یکی اعلام دعوی کنید نمی توانید آن را تغیر دهید. به تفضیل تمام موارد را توضیح خواهیم داد.
    تصرف عدوانی کیفری

    تصرف عدوانی کیفری به معنای تصرف مالی که متعلق به شخص دیگری است. آن هم با اطلاع از اینکه مال تعلق به شخص دیگری دارد. به لحاظ قانونی تصرف عدوانی کیفری جرم محسوب می گردد و در صورت اثبات جرم، شخص از یک ماه تا یک سال حبس محکوم می گردد. این نوع تصرف برای اموال غیر منقول اطلاق می گردد. در تصرف عدوانی کیفری شخص باید مالکیت مال غیر منقول را ثابت کند.
    تصرف عدوانی کیفری

    تصرف عدوانی کیفری

    نقش قانون جلوگیری از تصرف عدوانی: اصلاح قانون جلوگیری از تصرف عدوانی مصوبه ۶ اسفند ماه ۱۳۵۲ در ماده ۲ خود اشعار می دارد: « هرگاه کسی مال غیر منقولی را که در تصرف غیر بوده است عنوان تصرف کرده و یا مزاحم استفاده متصرف شده باشد و یا از استفاده از حق انتفاع یا ارتفاع دیگری ممانعت کرده باشد و بیش از یک ماه از تاریخ وقوع تصرف یا آغاز مزاحمت یا ممانعت نگذشته باشد، دادستان شهرستان محل وقوع مال یا دادرس دادگاه های بخش مستقل و سیار به قائم مقامی دادستان در حوزه صلاحیت خود مکلفند به شکایت شاکی رسیدگی و حکم مقتضی صادر نمایند، اگر چه اعمال مذکور به استناد ادعای حقی نسبت به آن مال باشد .
    تصرف عدوانی حقوقی

    تصرف عدوانی حقوقی شباهت های بسیار و تفاوت های کمی را با تصرف عدوانی کیفری دارد. تفاوت ها عبارت اند از:

    در تصرف عدوانی حقوقی نیاز به احراز مالکیت قبلی مال نیست درحالی که طبق ماده 690 در تصرف کیفری باید احراز مالکیت صورت پذیرد.
    رکن روانی یکی از مسائلی است که در تصرف تاثیرگذار است. یعنی باید برای دادگاه مشخص گردد

    ReplyDelete
  7. And in other pics you can observe two more bridesmaids, one wearing this feeltimes dresses and something wearing that one.

    All the ladies' bridesmaid dresses were within the collection's Blush color, so that they match perfectly. And they all are less expensive than $180, causing them to be even more awesome in my book.

    ReplyDelete