Sunday, October 11, 2015

Bonnie, with Illinois Doberman Rescue, is SND Senior of the Week

This is Bonnie. She's the Special Needs Dobermans Senior of the Week!

(picture from her Illinois Doberman Rescue page)

Bonnie is a 7 year old cropped and docked red girl who's with Illinois Doberman Rescue Plus.  According to their page, she was surrendered to a shelter when her elderly owner died, and was adopted out. Unfortunately, she and the resident dog were not a good fit, and when her subsequent owners returned her to the shelter, the shelter contacted IDR+.






So far as the "cat test" goes, Bonnie has ignored them, and she can be somewhat bossy with other dogs, depending. She's housebroken and travels well in the car.


If you're interested in adopting Bonnie, or learning more about her, and you're within adoptable range for IDR+, you can email them at orphandobe AT ameritech DOT net, and more information about their adoption process can be found here. If you simply want to sponsor Bonnie, you can do so on her Special Needs Dobermans Senior Doberman Project page, or through her Illinois Doberman Rescue Plus page.

5 comments:

  1. I wish I lived close enough to adopt her! She is a beauty. That smiles is gorgeous. I don't doubt that someone will adopt her and she will live a happy, loving life. http://woofdriverproject.com/profile/

    ReplyDelete
  2. Wow, she's a real, marvelous beauty! Bonnie, you look so stunning! I've a chihuahua named Bessie. She's also a dazzling female. I love her so much!
    Regards,
    Andrew

    ReplyDelete
  3. Even tho i leave this comment a little bit too late, i am still saying that i am sorry i am not living close enough to adopt her. She really is a beauty and with a hearth melting smile!

    ReplyDelete
  4. انسان ها جامعه ای اجتماعی دارند و اجتماع نشانه ی مجموعه ای از روابط است. یکی از این روابط انحصار وراثت است. موضوعیت انحصار وراثت در بعضی از مواقع می تواند منجر به جدل ها و بروز اختلافاتی در میان افراد شود. به همین دلیل در اسلام قوانینی در این باب تعیین شده است که این قوانین اسلام در قوانین کشور به عنوان مصداق و قانون آمده اند. این قوانین می توانند به بروز نیامدن این مشکلات و جدل ها کمک فراوانی کنند.در این مقاله از مستر دادیار این موضوع را مورد بررسی قرار داده ایم.
    انحصار وراثت چیست

    مطمئنا اموال هر شخص حتی اگر یک پیراهن باشد باید به وراث آن شخص برسد. به همین دلیل بعد از فوت شخص، باید ورثه تعیین و مشخص گردند. ورثه به لحاظ قانونی باید تایید شوند تا مبادا حقی از کسی ضایع گردد. به این تعیین و تایید وراث از طرف مرجف قضایی و تشریفات آن انحصار وراثت گویند. به طور خلاصه انحصار وراثت به معنای تعیین وراث و میزان سهم هر شخص می باشد.

    به حکم تاییدیه دادگاه تصدیق و یا گواهی انحصار وراثت گویند. برای آنکه سهم ورثه به آن ها داده شود و آنها بتوانند در سهم خود تصرف کنند لازم است تادیه گرفته شود. دادگاه با رسیدگی و بررسی دقیق این گواهی (تصدیق) صادر می کند سپس اشخاص مالک سهمی که به آن ها تعلق می گیرد هستند.
    انحصار وراثت چیست

    انحصار وراثت چیست
    مراحل دریافت گواهی انحصار وراثت

    منظور از دادگاه در حقیقت در این مطلب شورای حل اختلاف است. بنا به قوانین مدنی کشور، پس فوت اداره ثبت احوال موظف است فوت متوفی را در سیستم ثبت و پس از آن شناسنامه متوفی را باطل کرده و گواهی فوت را صادر کند.

    پس از صادر شدن گواهی فوت از سوی اداره ثبت احوال، یکی از ورثه با مراجعه به شورای حل اختلاف فرم انحصار وراثت (که در قسمت بعد درباره آن صحبت خواهیم کرد) را دریافت و همراه مدارک مورد نیاز و تمام مستندات همچون شناسنامه وراث، گواهی فوت و… و همچنین به همراه دو شاهد که به وراث آشنا هستند و آنها را می شناسند به دفتر اسناد رسمی مراجعه کرده و به این دفتر تحویل می دهد.

    دفتر اسناد رسمی پس از بررسی گواهی ای به نام گواهی امضا به وراث تحویل می دهد که نشانه تایید ادعای متقاضی می باشد. بعد از انجام مراحل بالا شخص متقاضی باید لیست کاملی از تمام اموال شخص فوت شده، اعم از منقول و غیر منقول را به اداره دارای محل زندگی فرد متوفی تحویل دهند تا گواهی مالیا بر ارث نیز تحویل بگیرند.

    کم کم به اخرین مراحل گرفتن گواهی انحصار می رسیم. متقاضی ارث پس از انجام کارهای گفته شده همراه با مدارک مورد نیاز و مدارک بدست آمده یعنی گواهی فوت صادر شده از سوی ثبت احوال، فرم انحصار وراثت شورای حل اختلاف، گواهی مالیات اداره دارایی منطقه، مدارک شناسایی و همچنین استشهاد شهود که در دفتر اسناد رسمی به امضا رسناده اید و تایید شده است، به نزدیکترین دادگاه مراجعه کرده و دادخواستی مبنی بر صدور این گواهی ثبت و تحویل می دهید.

    پس از ثبت دادخواست در دادگاه، قاضی مدارک مربوطه را بررسی نموده و با هزینه شخص متقاضی دستور به ثبت آگهی در روزنامه داده می شود. این مورد بدین منظور است تا اگر شخصی ادعا و شکایتی نسبت به پرونده دارد، از پرونده مطلع شده و به دادگاه مراجعه کند. در صورتی که شخصی برای اعتراض به دادگاه مراجعه نکند، قاضی گواهی را صادر و سهم هر شخص را مشخص می کند.

    ReplyDelete
  5. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka"

    ReplyDelete