Monday, August 10, 2015

Help Distinguished Doberman Rescue, inc raise $10,000

Distinguished Doberman Rescue, inc. has a blessed and mysterious benefactor, who has said they will match donations up to $5000, for the months of July and August. That means, if people like you and I get the total to $5,000, DDR,inc. will get another $5000 from this individual for a total of $10,000 to help Dobermans in need!

No amount is too small, and DDR,inc does amazing work for Dobermans who have nobody else in the world to help them.

(poster from DDR,inc Facebook page)

In addition to cold hard cash, you can check out their Fundraisers page to see how else you can support Distinguished Doberman Rescue.

5 comments:

  1. Wow, that's wonderful that a generous donor has offered to match all donations. Hope they raise tons of money.

    ReplyDelete
  2. Fantastic. Now that's an accomplishment
    Lily & Edward

    ReplyDelete
  3. If you have a dog love them very carefully buy all the products related to them from good site not from branded site they have third party seller they are providing duplicate and expired product
    Please come to us we are 30 + year of experience and satisfied customer
    http://www.4petneeds.com/

    ReplyDelete
  4. If you have a dog love them very carefully buy all the products related to them from good site not from branded site they have third party seller they are providing duplicate and expired product
    Please come to us we are 30 + year of experience and satisfied customer
    http://www.4petneeds.com/

    ReplyDelete
  5. الزام به تنظیم سند رسمی و دعاوی آن ها چرا اهمیت دارد: طبق قانون (ماده 22 و 47 و همچنین قانون ثبت) محاکم قضایی و دیگر سازمان ها شخصی را که سند رسمی ملک به نام وی می باشد را مالک حقیقی و حقوقی ملک می دانند. از همین جهت برای جلوگیری از بروز مشکلات مختلف و حتی سو استفاده های احتمالی، دعاوی الزام به تنظیم اهمیت زیادی پیدا می کنند.

    در هر صورت بهتر است همیشه با یک وکیل با تجربه در خصوص مسائل حقوقی و همچنین دعاوی الزام به تنظیم سند مشورت کنید. چرا که بیشترین فرصت کلاهبرداری را خود اشخاص با ناآگاهی نسبت به مسائل حقوقی به دست افراد سو استفاده گر می دهند. وکلای مستر دادیار با ارائه ی مشاوره ی حقوقی تلفنی و آنلاین رایگان آماده خدمت رسانی می باشند.

    افراد زمانی که قصد انجام معامله ای را دارند، آن هم معامله ای که در آن سند رسمی نقش دارد. همچون اموال منقول مثل خودرو و یا اموال غیر منقول مثل مغازه، ملک و.. . قبل از انتقال سند، قرار داد رسمی را تنظیم می نمایند که در آن تعهدات طرفین از جمله زمان انتقال سند قید می شود.

    زمانی می توان اقامه دعاوی الزام به تنظیم سند رسمی کرد که فروشنده ملک، طبق زمانبندی و تعهدی که نسبت به خریدار جهت انتقال سند انجام داده است خوداری کند. خوداری فروشندگان از انجام تعهد به بهانه های مختلفی از جمله افزایش قیمت ملک در فاصله تعهد قول داده شده تا زمان اجرای تعهد و یا به بهانه ی ناتوانی در انتفال سند به علت بدهی بانکی را عنوان می کنند.

    الزام به تنظیم سند رسمی
    اجرای رای دادگاه

    به این موضوع توجه داشته باشید که اگر فروشندگان بهانه فک رهن (بدهی بانکی) بیاورند. در صورتی که دادخواست الزام به تنظیم سند بیاورید، دادگاه نمی تواند رایی صادر کند. چرا که این موضوع در حوزه دادخواست شما نیست و باید در دادخواست خود موضوع فک رهن را هم ذکر کنید.

    پس انجام کار های حقوقی پرونده و اثبات حقانیت در دادگاه، نماینده ای از سوی دادگاه در دفتر اسناد رسمی اقدام به انتقال سند به نام خریدار می کند. نماینده دادگاه تنها انتقال سند را اجرا می کند و مواردی همچون تحویل ملک به خریدار جزء وظایف او محسوب نمی گردد. باید در این خصوص دادخواستی جداگانه ارائه کرد.
    دعاوی الزام به تنظیم سند رسمی منقول است یا غیر منقول

    همان طور که گفته شد، خرید هر چیزی که دارای سند باشد چه منقول و چه غیر منقول، در صورتی که شخص فروشنده طبق تعهد صورت گرفته با خریدار عمل نکند و از انتقال سند به خریدار امتناع ورزد. این اقدام به هر بهانه ای که باشد تخلف از تعهد صورت گرفته و ضایع کردن حق خریدار است. در این صورت خریدار می تواند با تنظیم دادخواست اقدام به انتقال سند ورزد.

    ReplyDelete