Thursday, March 24, 2016

Throwback Thursday (because yesterday was National Puppy Day) 3/24/16

I missed both Wordless Wednesday and National Puppy Day in one fell swoop, so here's one of my first Elka puppy pictures.


24 comments:

  1. Why so serious? :) These eyes piercing throuhg my heart

    ReplyDelete
  2. Such a cutie! Love your pup and blog, keep up the post!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  4. Oh my GOODNESS! Those eyes have so much love in them! She is such a cutie! I also missed National Puppy Day =(

    ReplyDelete
  5. That's super fun. I didn't even know there was a national puppy day! Good to know - I'll be sure to tell my little puppy :) Thanks, Sara at http://pettium.com/

    How big is your puppy?

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  11. In the pet adoption near me where I work as a volunteer in a non-profit organization we celebrate together with the pet parent a National Puppy Day! Everybody had fun.

    ReplyDelete
  12. We love those puppy eyes of yours, Elka. Great seeing such a great photo to when they were a puppy. Thanks for sharing it with us. Have a wonderful rest of your day.
    World of Animals

    ReplyDelete
  13. Just came across your post. Great picture.

    Dog Rescues

    ReplyDelete
  14. حضانت فرزند موضوعی است که بیشتر پس از طلاق مطرح می شود. حضانت در لغت به معنای پروراندن است و از کلمه حضن به معنای پهلو گرفته شده است. اما در اصطلاح حقوقی؛ ولایتی است بر کودک یا دیوانه، به منظور تربیت و پرورش وی و انجام اموری که به مصلحت اوست. در این مقاله از مستر دادیار سعی کرده ایم به طور کامل به مراحل قانونی، شرایط حاضن و… بپردازیم.
    مراحل قانونی گرفتن حضانت فرزند

    طلاق آثار مختلفی بر زن و شوهر، اطرافیان و مخصوصا فرزند آن ها دارد. به همین دلیل قوانینی برای حمایت از کودکان و در خصوص حضانت وضع شده تا آسیب هر چه کمتری به این معصومان وارد شود.

    علارقم اینکه همیشه شنیده ایم که در قانون حضانت (چه دختر و چه پسر) تا هفت سالگی با مادر است. حضانت فرزند دختر از 7 تا 9 سالگی و حضانت فرزند پسر از 7 تا 15 سالگی با پدر است. بهتر است به این موضوع توجه داشته باشیدکه در هر زمانی و در هر سنی که حضانت داده شده به مصلحت کودک نباشد، حکم می تواند تغیر کند.

    لذا قانونگذار تنها به مصلحت فرزند می اندیشد و در هر زمان که حضانت داده شده به مصلحت نبود شما می توانید دادخواست خود را برای تغیر حکم دادگاه و گرفتن این حق ثبت نمایید. البته شرایطی برای این موضوع تعیین شده است که به آن ها خواهیم پرداخت.
    مراحل قانونی گرفتن حضانت فرزند

    مراحل قانونی گرفتن حضانت فرزند
    شرایط حاضن و حاضنه

    منظور از حاضنه، مادر و حاضن پدر کودک است. قانونگذار برای شخصی که حضانت فرزند به او سپرده می شود نیز شرایطی را تعیین کرده است.

    عقل
    توانایی عملی
    سلامت جسمانی و عدم مبتلا به بیماری واگیردار
    شایستگی و صلاحیت اخلاقی
    اسلام
    سکونت در محل ثابت
    ازدواج نکردن مادر

    شرایط سقوط حضانت

    شرایط سقوط حضانت که با به وجود آمدن این دلایل می توانید دادخواستی برای گرفتن حضانت ثبت نمایید:

    جنون
    فوت
    ازدواج زوجه
    عدم لیاقت هر یک از والدین
    توافق طرفین مبنی بر واگذاری حضانت به دیگری
    بیماری شخصی
    انحطاط اخلاقی

    از موارد انحطاط اخلاقی می توان به مسکر بودن و اعتیاد شخص نام برد. چرا که شخص معتاد به حاشیه جامعه رانده می شود و چون نمی تواند شغلی پیدا کند دست به انواع بزهکاری ها می زند. لذا تربیت و حتی خوده کودک به خطر می افتند مخصوصا اگر فرزند دختر باشد. در صورت اعتیاد و انحطاط اخلاقی پدر و مادر حضانت به پدر بزرگ (پدر پدر کودک) سپرده می شود. البته اگر او هم دارای مشکل باشد دادگاه حضانت را به شخص دیگری بنا به مصلحت می سپارد و نفقه و کلیه هزینه ها را از پدر و مادر وی می گیرد.
    شرایط سقوط حضانت

    شرایط سقوط حضانت
    حضانت فرزند در طلاق توافقی

    حضانت فرزند در طلاق توافقی کاملا واضح است. در طلاق توافقی زن وشوهر می توانند بر سر این موضوع توافق کنند. اگر طبق توافق حضانت به مادر داده شود همچنان پدر مسئول تامین هزینه و نفقه فرزند است. اگر پدر از پرداخت نفقه امتناع کند نتیجه آن بین شش ماه تا دو سال حبس خواهد بود.اگر توافقی بر سر حضانت صورت نگیرد دادگاه در این خصوص طبق قوانین تصمیم گیری خواهد کرد.

    ReplyDelete
  15. "Thank you for nice information
    Please visit our website unimuda and uhamka"

    ReplyDelete
  16. In today’s competitive digital landscape, building a strong online presence is crucial for business success. By outsourcing IT talent, you can leverage cost-effective solutions, access expert resources, enhance efficiency, and improve security. https://servtec.co/ is committed to helping you strengthen your online presence. Contact us now to discover how we can assist you in optimizing your digital footprint.

    ReplyDelete
  17. https://servtec.co/ is your gateway to accessing the best professionals in the accounting and finance industries, revolutionizing the way businesses approach offshore accounting teams. With Servtec, you can supercharge your business’s profits and spur unprecedented growth.

    ReplyDelete