Sunday, October 4, 2015

Georgia Doberman Rescue T-shirt fundraiser

The Georgia Doberman Rescue is selling T-shirts on Booster.com (which didn't show me the picture, but I saw a picture on Facebook [which I've screen shotted below] an they do seem like nice shirts) to help raise funds to help Dobermans in need. They currently have 15 dogs in rescue (with 6 currently listed on the site), and unfortunately, there are always more who need help. The goal is to sell 50 shirts, and they've sold 20 so far, with 6 days to go. With every shirt they sell, money goes to GDR, so more shirts means more money for Dobermans in need!




GDR is a 501(c)3 Not for Profit Doberman Rescue which relies on volunteers and donations to run. According to the stats on their website, they rescued 30 Dobermans last year, and adopted out 19 dogs. If you don't read this post in time to do the Booster fundraiser, they also have a Zazzle store with T-shirts and hoodies.

4 comments:

  1. Here's wishing for a successful rescue event and effury-one finds a new fur-ever home. :)

    ReplyDelete
  2. قطعا اگر حتی یک بار هم به دادسراها، دادگاه و به طور کلی مراکز حقوقی و قانونی رفته باشید متوجه زمان بر بودن و دوندگی های آن شده اید و از نردیک شاهد از این دفتر به آن دفتر افراد بوده اید. وکیل پایه یک دادگستری باعث جلوگیری از هدر رفت وقت و راحت تر شدن کارهایتان می شود. البته این ابتدایی ترین خدمات یک وکیل مجرب و مستر دادیار است.

    اما باید توجه داشت که حتی در همین موارد هم اگر وکیل پایه یک دادگستری تجربه کافی نداشته باشید و اصطلاحا وکیل حرفه ای نباشد قطعا وقت و زمان شما را هم هدر خواهد داد و روند پرونده را طولانی تر خواهد کرد. افرادی که به روند رسیدگی به پرونده ها در مراکز قضایی آشنایی دارند به خوبی نکاتی را که منجر به زمان بر شده پرونده می شود می دانند و اجازه این کار را نخواهند داد.

    یک مثال جالب در این خصوص می توان زد. وکیل همچون پزشک است. اگر مریض شوید و به پزشک بی تجربه مراجعه کنید او به شما دارو خواهد داد اما بنا به بیتجربگی اش قطعا ممکن است داروی مناسب شما تجویز نشود و بیماری ای که می توان در مدت زمان کمی بر طرف شود به درازا خواهد کشید. وکیل پایه یک دادگستری نیز باید متخصص، به روز و با تجربه باشد وگرنه نه تنها با چنین مشکلاتی روبرو خواهید شد حتی بلکه نخواهد توانست مشکل شما را حل کند.

    گروه وکلای مستر دادیار متشکل از تیمی از برترین وکلای کشور که تک تک آن ها وکیل پایه یک دادگستری با سوابق بیش از پنج سال دارند، می باشد. زمانی که یکی از وکلای گروه وکلای مستر دادیار را انتخاب و به عنوان حامی و وکیل خود انتخاب می کنید نه تنها آن وکیل بلکه تمام تیم بر روی پرونده شما کار خواهند کرد تا مبادا کوچک ترین حقی از شما ضایع گردد. به همین دلیل شما پشتیبانی یک تیم را خواهید داشت و خیالتان از بابت نتیجه راحت تر خواهد بود.
    وکیل پایه یک دادگستری

    وکیل پایه یک دادگستری
    وکیل پایه یک دادگستری خانم

    تمام وکلای گروه وکلای تهران جزوه برترین وکلای کشور می باشد و موضوع جنسیتی در آن را ندارد. چرا گزینش این موسسه بسیار سخت گیرانه بوده و با وکلای بی تجربه به صورت تخصصی کار نمی کند. وکیل پایه یک دادگستری خانم گروه وکلای مستر دادیار، تجربه و سوابق درخشان بسیاری دارند که بیشتر آن ها منجر به موفقیت در پرونده ها شده است.

    گاهی بدور از بحث جنسیتی، برخی خانم ها که عمدتا موضوع پرونده ها در حوزه خانواده است، ترجیح می دهند که از وکیل پایه یک دادگستری خانم استفاده کنند. چرا که باث دلگرمی آن ها و درک متقابل می گردد. همین موضوع به حتی به حل پرونده می تواند کمک کند. وکلای خانم مستر دادیار در حوزه های خانواده، ملکی، کیفری، مالی و… تخصص و تجربه کافی را دارا می باشند که این موضوع از پرونده های موفقیت آمیز آن ها در گذشته کاملا بارز است.

    در مستر دادیار این امکان وجود دارد تا شما خود وکیل مورد نظرتان را انتخاب کنید و فرقی بین وکیل پایه یک دادگستری خانم و اقا وجود ندارد و همچنین می توانید متقابلا تماس با وکیل داشته باشید البته وکلا مداوما موکل را در خصوص مراحل گزارش پرونده قرار می دهد و نیاز به تماس نیست. همچنین جهت مشاوره حضوری نیز میتوانید وکیل خانم و یا وکیل آقا انتخاب کنید.

    ReplyDelete