Monday, May 25, 2015

Product Review: Fromm's Four Star Nutritionals Treats (Parmesan)

We got these treats to review from Chewy.com, and this particular flavor (Parmesan) leapt right out at me from the list. Does Elka like cheese? Oh yes she does!



The treats themselves are smallish and oblong. Big enough you could break them in two, but they kind of crumble, and then the resulting pieces are rather small for a dog Elka's size to consider "worth it". Oh, she still does, but I just give 'em to her whole. And she loves cheese.


These smell very nice indeed, rather like croutons. And I love both cheese and croutons. No, I didn't sample them. But Elka enjoyed them quite a lot. They have a short and encouraging ingredient list of actual food items: (from Chewy.com product description
Fresh Wisconsin Parmesan cheese, pea flour, potato flour, tapioca, whole peas, chicken fat, tomato pomace, fresh cranberries, sweet potatoes, carrots, apples, split peas, green beans, green bell peppers, celery, beets, oregano, parsley, lettuce, watercress, spinach.
Other than the chicken fat (and perhaps the tomato pomace?), looks like something one's gluten free friend might have for a snack, n'est-ce pas?


But, this is the kind of product I like purchasing for Elka, and I was more than happy to have the opportunity to review it! I definitely recommend the Fromm's Four Star Nutritionals Treats in Parmesan anyway; we'll have to try out some of the other flavors, and see what they have to offer.

FTC Disclosure: We received one bag of treats pictured above for fair review. We received no other compensation for this post.

3 comments:

  1. Those are some tasty treats
    Lily & Edward

    ReplyDelete
  2. در ملک مشاع هر کدام از مالکین می توانند نسبت به مالکیت و سهم خود تصمیماتی از قبیل اجاره دادن و یا فروش (فروش ملک مشاع) اقدام کند. به این امر در اصطلاحات حقوقی تصرف حقوقی می گویند. اما زمانی که پای اجرایی کردن تصمیم شخص برای فروش و یا اجاره به میان می آید دیگر پای تصرف معنوی در میان نیست، بلکه تصرف از نوع تصرف مادی است.

    در تصرفات حقوقی تصمیم برای فروش ملک مشاع، به لحاظ قانونی ممکن است. اما هرگونه تصرف مادی و تحت تصرف در آوردن هر بخشی از ملک مشاع بدون اجازه دیگر شرکا قانونی نمی باشد. زیرا همه ی شرکا در تمام ملک سهم دارند و بخشی برای هر یک مشخص نگردیده است.

    برای واضح تر شدن موضوع به این مثال توجه داشته باشید: تصور کنید امید و مرتضی هر دو به صورت مشاع مالک ملکی باشند. اگر هر یک از این دو نفر بخواهند سهم خود از ملک را بفروشد، این حق را دارد. اما اگر پس از فروش ملک، مالک جدید و یا شخص دیگری از شرکا که سهم خود را نگه داشته بود بخواهد در ملک تصرفی داشته باشد، مثلا بخواهد در ملک زندگی کند، این اقدام بدون کسب اجازه از دیگر مالکان و شرکا قانونی نمی باشد.

    اگر هر کدام از مالکین بخواهند تصمیمی را که نیاز به تصرف مادی دارد را اجرایی کنند باید ملک مورد افراز قرار بگیرد. اگر بدون اذن دیگر مالکین در ملک مشاع تصرفی صورت پذیرد دیگر مالکین می توانند علیه متصرف دادخواست خلع ید به دادگاه ارائه کنند. سپس برای فروش و یا افراز ملک همانگونه که شرح خواهیم داد اقدام کنند.
    فروش ملک مشاع

    فروش ملک مشاع
    افراز و فروش ملک مشاعی

    بنا به موضوعات و مشکلاتی از این قبیل که در ابتدا به آن ها اشاره کردیم این معضلات باعث به وجود آمدن اختلافات زیادی بین شرکا می شود و حتی این موضوع همیشه باعث افت قیمتی املاک مشاع شده است. به همین خاطر اکثر صاحب خانه ها و شرکای املاک مشاع سعی در خاتمه دادن و حل این مشکل به فکر افراز و فروش ملک مشاع می افتند.

    برای فروش ملک هیچ یک از شرکا مشکلی نداشته و می توانند اقدام به فروش کنند. اما اگر قصد مشخص کردن سهم خود از مال مشاع را دارند که در قوانین و حقوق به آن افراز می گویند، به اتفاق شرکا توافق کرده و سهم هر یک را مشخص می کنند. پس از توافق، برای رسمی و قانونی کردن افراز باید همه ی شرکا و مالکین نزد دفتر اسناد رسمی رفته و افراز نامه ای تنظیم کنند.

    اگر در میان مالکان شخصی که دارای مشکل ذهنی است و یا کودکی که به سن قانونی نرسیده باشد حضور داشته باشند و یا حتی یک نفر از مالکان در جلسه دفتر ثبت حاضر نباشد افراز صورت نخواهد پذیرفت. در این مواقع افراز دیگر در دفتر اسناد رسمی صورت نمی پذیرد و به دلیل جلوگیری از ضایع شدن حقوق این افراد دادگاه برای افراز ملک مشاع تصمیم گیری می کند.

    بهتر است بدانید: اگر مال مشاع غیر قابل افراز (تقسیم) باشد، در صورتی که طرفین توافقی بر سر مال نداشته باشند تنها دادگاه می تواند در مورد فروش و مزایده آن تصمیم گیری کند. یعنی اگر یکی از مالکین قصد فروش مال را داشته باشد باید دادخواستی مبنی بر فروش مال مشاع غیر قابل افراز به دادگاه بدهد. دادگاه نیز برای مال مزایده برگزار می کند و کارشناسی را جهت قیمت گذاری برای قیمت پایه در مزایده می فرستد.
    مرجع رسیدگی دعاوی فروش ملک مشاع

    همانطور که در توضیحات قبل بیان کردیم، اگر مالکین مال قابل افراز بر سر افراز توافق کنند با مراجعه به دفتر اسناد رسمی می توانند این موضوع را حل کنند. اما اگر توافقی صورت نپذیرد تنها دادگاه در این خصوص تصمیم گیری کند.

    اگر مال و یا ملک غیر قابل افراز باشد، در این صورت دادگاه مرجع صالح برای رسیدگی به موضوع افراز و فروش مال خواهد بود.

    تاکید دوباره این موضوع بی شک بدون اهمیت نیست که اگر شخصی که دارای مشکل ذهنی است و یا به رشد کامل ذهنی نرسیده اند همچون کودکان، جزء مالکان ملک و یا به طور کلی مالی باشند، در این صورت مرجع رسیدگی به پرونده های آن مال دادگاه می باشد.
    مرجع رسیدگی دعاوی فروش اموال مشاعی

    مرجع رسیدگی دعاوی فروش اموال مشاعی

    ReplyDelete